Darmowa dostawa od 100,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Regulamin - sklepy stacjonarne

Regulamin

Regulamin sprzedaży stacjonarnej w sieci sklepów zoologicznych Leopardus.

I. Ogólne informacje o Sieci Sklepów Zoologicznych LEOPARDUS Właścicielem Sieci Sklepów Zoologicznych LEOPARDUS (zwanej dalej „sklepami LEOPARDUS”) jest Eskulap spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Balicach (32-083), ul. Krakowska 178 B, zarejestrowaną przez SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS: 0000551265, NIP: 5130240455, REGON: 361162792. Działalność jest prowadzona na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Sklepy LEOPARDUS zlokalizowane są w wybranych galeriach handlowych w różnych miastach Polski.

II. Charakterystyka towaru i formy sprzedaży 1. Sieć sklepów LEOPARDUS prowadzi sprzedaż artykułów zoologicznych, w tym: karm dla zwierząt domowych, preparatów pielęgnacyjnych i leczniczych OTC wydawanych bez recepty, akcesoriów takich jak: smycze, obroże, ubranka dla psów, transportery, klatki, legowiska, żwirki, jak również ściółki, artykuły akwarystyczne i inne oraz zwierząt: gryzoni, królików, ptaków, gadów, ryb, skorupiaków oraz roślin akwarystycznych — z wyłączeniem niektórych sklepów. Zwierzęta i rośliny pochodzą od hodowców zewnętrznych. Dostępność w sprzedaży poszczególnych gatunków roślin i zwierząt może być zmienna, w zależności od dostępności u hodowców. Zwierzęta znajdujące się w sklepach LEOPARDUS są objęte podstawową opieką weterynaryjną. Do sprzedaży dopuszczone są zwierzęta przebadane przez lekarza weterynarii i określone w podstawowym badaniu jako zdrowe. Sklepy LEOPARDUS zastrzegają sobie prawo do odmowy sprzedaży zwierząt osobom niepełnoletnim. 2. Sprzedaż odbywa się tylko stacjonarnie. Klient może dokonać zamówienia telefonicznie lub drogą mailową, ale tylko na zasadzie rezerwacji, natomiast zakup, czyli opłacenie oraz odbiór towaru, odbywa się na miejscu w wybranych sklepie. 3. Sklepy LEOPARDUS znajdują się w galeriach handlowych i z tego tytułu ich funkcjonowanie podlega wymogom narzucanym przez te obiekty. 4. Szczegółowy wykaz sklepów wraz z lokalizacjami, kontaktem oraz godzinami pracy znajduje się na stronie: wykaz sklepów zoologicznych Leopardus

III. Ogólne warunki zakupów 1. Zakupy, czyli płatność i odbiór towaru obywa się na miejscu w sklepie. Klient może dokonać wcześniejszej rezerwacji towaru drogą telefoniczną lub mailową. 2. Dokumentem potwierdzającym zakup towaru jest paragon fiskalny, faktura VAT lub faktura do paragonu fiskalnego. 3. Płatność może być dokonana gotówką lub kartą płatniczą. 4. Zakupione towary nie podlegają zwrotom. Możliwa jest wymiana zakupionego towaru na produkt/produkty o tej samej lub wyższej wartości (z opcją dopłaty). Wymiany można dokonać tylko na podstawie dokumentu potwierdzającego zakup w ciągu 14 dni w tym samym sklepie, w którym był dokonany pierwotny zakup. Wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien być w takim samym stanie, w jakim został wydany klientowi w chwili sprzedaży, ze wszystkimi metkami i oznaczeniami. 5. Zakupy zwierząt, podobnie jak innych towarów, nie podlegają zwrotom. Klient w chwili zakupu zobowiązuje się przejąć należytą opiekę nad zwierzęciem. Pracownicy sklepu udzielą wszelkich niezbędnych informacji na temat wymagań bytowych i pielęgnacyjnych danego gatunku zwierzęcia. 6. Sklepy LEOPARDUS nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez klientów, jak również za dzieci pozostawione bez opieki. 6a. Aby zminimalizować dyskomfort i stres zwierząt przebywających w sklepach, klienci są proszeni o niedotykanie klatek, wolier, akwariów i samych zwierząt. 6b. Na terenie sklepów LEOPARDUS obowiązuje kategoryczny zakaz dokarmiania zwierząt przez klientów. 6c. Za uszkodzenia mienia klienta poniesione wskutek niestosowania się do niniejszego regulaminu sklepy LEOPARDUS nie ponoszą odpowiedzialności.

IV. Procedura reklamacyjna 1. Towar dostępny w sklepach jest fabrycznie nowy i z założenia wolny od wad. W przypadku stwierdzenia wady zakupionego towaru klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego przez sklep jest przedstawienie przez klienta dokumentu potwierdzającego zakup. 2. Reklamację klient zgłasza w sklepie, w którym dokonał zakupu. Zgłoszenie następuje poprzez wypełnienie ze sprzedawcą formularza reklamacyjnego, w którym klient opisuje wady towaru i określa preferowany sposób rozwiązania reklamacji. Klient może zgłosić reklamację z tytułu rękojmi lub gwarancji handlowej, jeżeli taka została udzielona przez producenta. 3. Sklep LEOPARDUS ustosunkuje się do roszczeń zawartych w reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem. 4. Jeżeli zakupiony towar ma wadę, klient może żądać wymiany na towar wolny od wad, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy — zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, art. 556-561). 5. W przypadku zakupu zwierząt, zgodnie z polskim prawem stosuje się przepisy takie jak dla pozostałych towarów, m.in. klient ma prawo zgłosić zastrzeżenie co do stanu zwierzęcia, a w przypadku udowodnionej wady żądać wymiany na innego osobnika lub odstąpić od umowy. 5a. W razie wystąpienia choroby zwierzęcia po dokonaniu zakupu przez klienta i zgłoszenia reklamacji z tego powodu, sklep LEOPARDUS wymaga przedstawienia dokumentacji medycznej od lekarza weterynarii w celu weryfikacji przez lekarza, który badał zwierzę w sklepie. 5b. Z racji wyjątkowego charakteru zwierząt jako przedmiotu sprzedaży, każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie. 6. W przypadku odpowiedzi na reklamację niezadowalającej klienta, można skorzystać z polubownych metod rozstrzygnięcia sporów, tj. postępowania mediacyjnego lub rozpatrzenia przez Polubowny Są Konsumencki. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php).

V. Aplikacja Leopardus 1. To darmowa aplikacja zakupowa dostępna na urządzeniach mobilnych z systemem Android oraz iOS. Dzięki niej masz dostęp do nowych ofert i promocji w sieci sklepów Leopardus. 2. Użytkownik zdobywa punkty zapisane w ramach jego Konta Klienta w Aplikacji poprzez zakup określonych Produktach objętych Programem Lojalnościowym w Punktach Stacjonarnych. Aby otrzymać punkty z tytułu zawartej umowy sprzedaży, zakup Produktu musi zostać zarejestrowany w aplikacji, co odbywa się w drodze bezpośredniego okazania Aplikacji Sprzedawcy celem zeskanowania indywidualnego kodu kreskowego przypisanego do Konta Klienta.

Przelicznik punktów: 1 zł = 1 punkt. Status Vip – 4500 punktów, status SuperVip 10000 punktów. Realizacja kuponów rabatowych: Kupon 8zł – możliwa realizacja przy zakupach za min 8.01 zł. Kupon 25 zł – możliwa realizacja przy zakupach za min 25.01 zł. Kupon 100 zł – możliwa realizacja po osiągnięciu statusu VIP oraz przy zakupach za min. 100.01 zł. Kupon 250 zł – możliwa realizacja po osiągnięciu statusu SuperVip oraz przy zakupach za min. 250.01 Wymiana punktów na gadżety – możliwa przy zakupach za minimum 0.01 zł 3. Punkty zostają dodane do Konta Klienta w czasie ok. 2h po dokonanym zakupie. 4. Wysokość przyznanych punktów widoczna jest na stronie głównej Ap0likacji – na pulpicie. Zebrane punkty mogą podlegać wymianie na jedno lub wielorazowe kupony rabatowe obniżające cenę Produktu albo nagrody rzeczowe w postaci Produktów, jeżeli pozwala na to saldo punktów Użytkownika. 5. Szczegółowe informacje odnośnie wymiany punktów, rodzaju nagród oraz kuponów rabatowych, a także Produktach objętych Programem Lojalnościowym znajdują się w Regulaminach Promocji 6. Saldo Użytkownika zostaje automatycznie pomniejszone o liczbę punktów potrzebną do wymiany na określony kupon rabatowy lub nagrodę rzeczową. 7. Na każdym kuponie rabatowym widoczne są informacje dotyczące rodzaju udzielonego rabatu ( w szczególności rabat procentowy lub kwotowy) wysokości rabatu oraz terminu ważności kuponu. 8. W celu realizacji wybranego kuponu rabatowego zakładając posiadanie wymaganej liczby punktów, należy kupon pobrać poprzez przejście do wybranego kuponu i naciśnięcie pola „realizuj” 9. Pobrany kupon rabatowy widoczny jest następnie w zakładce „Moje Kupony” wraz ze wskazanym czasem, do którego kupon można zrealizować. 10. Realizacja kuponu odbywa się w Punkcie Stacjonarnym w drodze bezpośredniego okazania kuponu Sprzedawcy przed wystawieniem dokumentu sprzedaży. 11. Po naliczeniu rabatu wykorzystany kupon rabatowy staje się automatycznie nieaktywny w Aplikacji. 12. Wymiana punktów na nagrodę rzeczową jest możliwa w trakcie zakupów w Punkcie Stacjonarnym poprzez bezpośrednie okazanie Aplikacji Sprzedawcy wraz z realizowanym kuponem. 13. Użytkownikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany punktów ani kuponów rabatowych na gotówkę. 14. Kupony rabatowe mogą być stosowane w przypadku cen detalicznych Produktów. 15. Kupony nie łączą się z wyprzedażami, promocjami, innymi programami lojalnościowymi oraz rabatami w Punktach Stacjonarnych.

VI. Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych ujawnionych w toku zwrotu lub wymiany Towaru jest Eskulap Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Balice (32-083), ul. Krakowska 178B. 2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zwrotu lub wymiany zakupionego Towaru oraz obsługi reklamacji. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla dokonania zwrotu lub wymiany Towaru 3. Dane osobowe Klienta są przetwarzane: a) Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) - w zakresie niezbędnym do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, jak również w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury, b) Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO – w zakresie niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Sprzedawcy, w tym prowadzenia sprawozdawczości finansowej, c) Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy w celu marketingu oferowanych towarów; organizowania i przeprowadzania konkursów i innych akcji marketingowych oraz dochodzenia bądź zabezpieczenia roszczeń, d) Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO – w razie wyrażenia przez Klienta odrębnej zgody – w zakresie marketingu bezpośredniego oferowanych przez Sprzedawcę towarów. 4. Dane osobowe Klienta chronione są przez Sprzedawcę zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami i nie będą przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom, które nie będą do tego uprawnione.. 5. Dostęp do danych osobowych posiada jedynie Administrator danych. 6. Dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Sprzedawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do: a) posprzedażowej obsługi Klientów (np. obsługi reklamacji), b) zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Sprzedawcy, c) wypełnienia obowiązku prawnego Sprzedawcy (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych); 7. Dane osobowe przetwarzane na potrzeby marketingu produktów Sprzedawcy na podstawie uzasadnionego interesu prawnego, będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą. 8. Dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania. 9. Klient ma prawo do: a) dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli do uzyskania potwierdzenia czy Sprzedawca przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania, b) sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Sprzedawcę są nieprawidłowe lub niekompletne, c) żądania od Sprzedawcy usunięcia danych bądź ograniczenia ich przetwarzania, d) przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Sprzedawcy danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi; e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Sprzedawcy lub wobec przetwarzania w celu marketingu bezpośredniego, f) wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO, g) cofnięcia w każdym czasie zgody na przetwarzanie danych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem). 10. Prawa wymienione w ust. 9 powyżej można zrealizować m.in. poprzez kontakt ze Sprzedawcą na adres wskazany w ust. 2 powyżej, z dopiskiem: „Ochrona danych osobowych).

VII. Postanowienia końcowe 1. Wiążącymi aktami prawnymi dla sprzedaży stacjonarnej są: – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 3. Regulamin obowiązuje od 1.01.2021. Regulamin może ulec zmianie.

ZASADY AKCJI PROMOCYJNEJ ‘Świętuj z nami Dzień psa!’

1. Z promocji można skorzystać wyłącznie po okazaniu kuponu w aplikacji Leopardus.

2. Promocja obowiązuje wyłącznie w sklepach stacjonarnych Leopardus.

3. Rabaty i promocje nie łączą się.

4. Wymienione niżej rabaty i promocje obowiązują tylko w danym dniu:

  • 1.07.2024 - 3+1 gratis** na karmy mokre dla psa. Promocja dotyczy karmy mokrej dla psa w gramaturze do 500 g wyłącznie producentów: Wiejska Zagroda, Royal Canin, Oasy, Naturo, Animonda, Brit (z wyłączeniem linii Brit Veterinary Diet), Carnilove, Bozita, Fitmin, Dolina Noteci.
  • 2.07.2024 - 2+1 gratis** na zabawki dla psa. Promocja dotyczy zabawek dla psa wyłącznie producentów: Trixie, Zolux, Nobby, Petnova, Deleo, Kong, SumPlast.
  • 3.07.2024 - 2+1 gratis** na przysmaki dla psa. Promocja dotyczy przysmaków dla psa w zamkniętych opakowaniach do 100 g (włącznie)* wyłącznie producentów: Brit, Carnilove, Deleo, Alpha Spirit, Fitmin, Dermapharm, Pro Zoo.
  • *nie dotyczy produktów sprzedawanych na sztuki

    ** gratis (najtańszy produkt) sprzedawany jest za 0,01 zł

  • 4.07.2024 - 30% rabat na smycze, obroże i szelki. Promocja dotyczy produktów dla psa - smycz, obroża, szelki - wyłącznie producentów: Chaba, Trixie, Zolux, Nobby, Petnova, Ami Play, Flexi.
  • 5.07.2024 - kup dwie suche karmy dla psa, a na drugą odbierz 30% rabatu. Promocja dotyczy karmy suchej dla psa o gramaturze do 4 kg wyłącznie producentów: Acana, Orijen, Alpha Spirit, Wiejska Zagroda, Brit (z wyłączeniem lini Brit Veterinary Diet), Carnilove, Fitmin, Royal Canin (w wyłączeniem linii weterynaryjnej), Farmina, Josera.
  • Promocja - 6.07.2024 - Promocja niespodzianka - obowiązują wszystkie promocje, które działały w dniach 1-5.07.2024 tj.:
  • - 3+1 gratis** na karmy mokre dla psa

    Promocja dotyczy karmy mokrej dla psa w gramaturze do 500 g wyłącznie producentów:

    Wiejska Zagroda, Royal Canin, Oasy, Naturo, Animonda, Brit (z wyłączeniem linii Brit Veterinary Diet), Carnilove, Bozita, Fitmin, Dolina Noteci.

    - 2+1 gratis** na zabawki dla psa

    Promocja dotyczy zabawek dla psa wyłącznie producentów:

    Trixie, Zolux, Nobby, Petnova, Deleo, Kong, SumPlast.

    2+1 gratis** na przysmaki dla psa

    Promocja dotyczy przysmaków dla psa w zamkniętych opakowaniach do 100 g (włącznie)* wyłącznie producentów:

    Brit, Carnilove, Deleo, Alpha Spirit, Fitmin, Dermapharm, Pro Zoo.

    *nie dotyczy produktów sprzedawanych na sztuki

    ** gratis (najtańszy produkt) sprzedawany jest za 0,01 zł

    - 30% rabat na smycze, obroże i szelki

    Promocja dotyczy produktów dla psa - smycz, obroża, szelki - wyłącznie producentów:

    Chaba, Trixie, Zolux, Nobby, Petnova, Ami Play, Flexi.

    - kup dwie suche karmy dla psa, a na drugą odbierz 30% rabatu

    Promocja dotyczy karmy suchej dla psa o gramaturze do 4 kg wyłącznie producentów:

    Acana, Orijen, Alpha Spirit, Wiejska Zagroda, Brit (z wyłączeniem linii Brit Veterinary Diet), Carnilove, Fitmin, Royal Canin (w wyłączeniem linii weterynaryjnej), Farmina, Josera.

    5. Pełna lista produktów objętych promocją znajduje się w załączniku poniżej

    Lista produktów objętych promocją (załącznik)
    Zaufane Opinie IdoSell
    4.94 / 5.00 164 opinii
    Zaufane Opinie IdoSell
    2024-10-14
    Wszystko super.
    2024-10-13
    Super!
    pixel